Każdej osobie, która ma w planach założenie własnego biznesu przyda się dotacja z Urzędu Pracy, wtedy zastanawiamy się jak taką pomoc finansową uzyskać ?

Jeżeli już wiemy jak założyć działalność możemy się udać do właściwego urzędu by tam dowiedzieć się co trzeba zrobić by taką pomoc otrzymać. Pierwsze kroki powinniśmy skierować do informacji aby uzyskać informacje, do którego pokoju mamy zapukać w interesującej nas sprawie.

Następnie gdy już odnajdziemy właściwy pokój musimy wypytać się o wszystko co jest niezbędne do uzyskania dotacji, na pewno jednym z głównych pytań będzie jakie dokumenty firma musimy przedstawić urzędnikom decydującym o przyznaniu dotacji.

Po załatwieniu wszelkich spraw formalnych powinniśmy wrócić do domu i zebrać w jedną całość wszelkie niezbędne papiery, które posłużą nam w zdobyciu środków na rozwinięcie swojej firmy.

Z teczką wypełnioną potrzebnymi dokumentami ponownie udajemy się do powiatowego Urzędu Pracy gdzie w tym samym pokoju co wcześniej składamy je u urzędnika. Na koniec naszego pobytu koniecznie trzeba się zapytać kiedy możemy spodziewać się odpowiedzi w sprawie naszej dotacji – zazwyczaj czeka się na nią od trzech tygodni do dwóch miesięcy.